Saturday, 5 November 2011

SELAMAT HARI RAYA AIDIL ADHA


السلام عليكم


Lembu tua hilang disawah,
orang kampung sibuk mencari,
jika anda baca lagi,
dah sah!! Andalah LEMBU yang kami cari... ngeee..:)

Kalau ada jarum yang patah,
tak payah la disimpan lagi,
Kalau ada hati yang marah,
Kena ingat saya pon terkena juga..

Jarum yang patah tu pegi la buang,
Jangan di buang bersama kain,
kalau tak nak kena sorang-sorang ,
hantar la msg nie kat orang lain jugak.

     
**Awak-awak sume, Anis nak mengucap kan SELAMAT HARI RAYA AIDIL ADHA 1432 yer.  Semoa kita semua mendapat keredhaan dari Allah swt. 

Sampai disini sahaja coretan ku.. happy reading <3



4 orang bertuah nak mengomen:

niaakifays said...

bengong! ape kene mengena ngan raya haji..hahaha...

*!Life Cik AniS1190 *! said...

ada la kena mengena.. kan lembu tu.. hahaha.

**ko la lembu yg aku cari.. hahah

niaakifays said...

hahaha..sengal lah!hehe..ko pon tekono jugak kn..meh2,potong dging ko wat sup..hee~

dEyda Mahamad Arsad said...

kelakorrr...;)