Wednesday 2 November 2011

Family vacation - A FAMOSA RESORT & WATER PARK


Assalamualaikum.. tak jawab dose. kalau jawab comeynye awak... :)



Ok la.. ari tu aku da buat preview gambar tentang percutian aku kan. Kalau nak tengok tekan sini.
Hmmm.. aku da suh korunk teka kan.. ha.. tu la.. tak nak teka lagi.. ish.. ish.. ish... :-d hehe.. saje je.. 
guro guro khamis.. klo x ley gurau dok surau yer..peace yoww.. (gaya AC MIZAL).

Fine fine fine.. meh sini aku huraikan persoalan korang korang sume.. heeee.. :)Tempat ini dinamakan AFAMOSA.. Kenapa nama dia AFAMOSA.. korang g search la tenet yer... ngeee:) Selama 2 hari aku berada disana yer.. iaitu dari hari sabtu bersamaan 29 oktober 2011 sehingga hari ahad bersamaan 30 oktober 2011. 

Mula - mula masa nak g tu rasa biasa je.. Sebab x der perasaan nak bercuti sebab ketiadaan AYAH buat pertama  kalinya apabila bercuti.. T_T. Aku bangun pagi-pagi awal ok.. 6.30 am, pagi sabtu. Siap-siapkan barang , kemas-kemas, susun beg dalam keta.. Tu sume dah jadi tugas aku sebab abg sulung aku x g, nak tak nak terpaksa la jugak aku buat kan.. T_T.. 

Then  kitaorang semua berkumpul dirumah mama. Untuk pengetahuan korang aku g 3 family termasuk family aku dan 3 biji keta. Family acu (acu, paksu, asya), Family mama (ayin, padil, nana, amer) and last sekali , family paling ramai family ibu (aku, ibu, kinah(nie baby), alia, ain, aimi).

Mula sampai je melaka kami semua teros ke A FAMOSA WATER PARK
credit to pakcik google ;)

nie la contoh tapak dia.. ada banyak permainan dia.

Mak ai! yg nie sumpah aku ckp korunk naik nie mest x nak naik dah..
mengerun kan.. mcm nk bunuh diri je rasa
ok la.. mesti korang bosan kan duk baca aku membebel jer.. meh aku tepek gamba percutian aku.. ngeeee :)sebenarnya gambar banyak sangat.. aku terpaksa mengabungkan (bahasa melayu nya aku) T_T 
1. dak kinah, aimi n alia sedang sibuk berposing seblom pergi
2. dak kinah exsaited
3. yeah. itu la driver kami.. kak nana.

1. kinah masih lagi exsaited.
2. dak kinah n dak syasya sedang bermain
3&4. tgk bj dorunk sama x.. dak kinah tukar baju dalam keta sbb ayin paksa.. haha

Ini semua gamba semasa sampainya kat Water Park tu..

Semua nie gamba dak kinah.. budak nie mengantuk aku dok amikgmaba lagi.. haha

Ok semua da ready nak mandi..

Nie semua gamba asya demok.. dia nie bercita2 nak jad NEXT TOP MODEL.
tu yg seksi semacam jer.. haha

Haip ne ley asya je main air kan.. dak kinah pon nak mandi gak..
Tu pinjam pelampuang asya.. kemain suka lagi dak nie main air wei.

Ok tu family acu paksu n asya. tu anak depa.. see padil n amer sedang syok bermain
gelongsoryang guna pelampung tu.
 pe tah nama menda tu...

Nie masa kat villa. Sume dah muke kepenatan

Eh.. bagi aku villa nie best la.. Rumah dia ada 4 bilik dan setiap bilik ada dua katil king.. best kan.. besar. Rumah dia plak ada pool sendiri.. Ini yang bestnya tau.. Korang nak buat aksi apa pon sukahati korang la sebab nie korang nya pool.. kalau duk hotel pool tu kena share ngan orang lain x best ohh.. Then malam tu aku mandi pool lagi.. x pernah mandi pool malam.. tu yang nak rasa perasaan nya.. best giler la....!!

Ok last but not least aku check out kol 12 dari villa tu.. sedey nak tinggal kan my pool.hahha.. gedik!!
Fine. citer aku pon dah abis.. Aku tepek gamba terakhir kat korunk yer..  Bye .. 

Bye u alls!!

Sampai disini sahaja coretan ku.. happy reading <3


8 orang bertuah nak mengomen:

Ain Syafika said...

bestnyeee....

*!Life Cik AniS1190 *! said...

niaakifays: awk org pertama komen.. tahniah.. hehe..

dEyda Mahamad Arsad said...

kami suka baby kinah...comeyyyyy...

*!Life Cik AniS1190 *! said...

deyda: hang x pernah tgk adik aku g nie kan.. comel sgt ok.. heh3

Alia Syaza :) said...

wahhh. cerita aku lagi menarik :P
hahaha. tapi cerita kau sangat sebijik-sebijik. kannnnnn. hehee

*!Life Cik AniS1190 *! said...

kau diam.. wek.. hahah

eila_adeq said...

bestnye g cuti2 malaysia.. nk ikut!!!

Ain Syafika said...

hehe..time kasih :p