Wednesday 16 November 2011

Part1 - Ada apa Dengan 11.11.11??


Assalamualaikum



Terlebih dahulu aku nak mintak maaf la sebab dah lama tak meng"update"kan blog kesayangan nie..Sebabnya aku terlalu bzy (sebenarnya menyibukkan diri.. haha) dengan kenduri kahwin abg sedara aku.. Cer tengok gambar diatas. Al-maklumlah untuk pengetahuan korang abang sedara aku nie adalah cucu pertama belah mak aku.. So agak meriah sikit la kenduri nie..

Aku rasa gambar- gambar terlalu banyak. So aku akan buat part1, part2 and part3 la. Ok tak sayang-sayang sume..?? heee... So untuk part1 aku nak masukkan gambar - gambar masa pernikahan je dulu..  Cuba korang teka hari apa yang abg sedara aku nie pilih.. Cer teka cer teka cepatttt!! haha



Ini adalah antara hantarannya.

nak tunjuk aku jadi "pemegang hantaran"
Sebenarnya nak tunjukkan "bulu mata palsu"
Syasya n her mom!
ha.. ok la.. betol la tekaan korang tu.. Tarikh Nikah Abg sedara aku atau lebih dikenali sebagai Abg Man adalah 11.11.11. Aku x tau la kenapa ramai sangat nak pilih tarikh yang macam nie.. Simbolik sangat kot.. Or maybe para perantin nie nak menjadikan tarikh tu satu kenangan tok diorang..

Pengantin senyum kambing!
Ok la aku nak menceritakan tentang perkara yang terjadi masa hari tu.. Semua bertolak dari umah mama pada pul 4.30.Time tu yang ampun.. memang hujan lebat sangat la.. x per.. Hujan Rahmat katakan hari jumaat plak tu kan.. Dalam Sepuluh keta gak la yang pergi tu.. Rumah pengantin perempuan dekat keramat dekat ngan GIANT permata tu. Sampai umah perempuan alhamdulillah hujandah semakin reda. 

Sampai - sampai je kitaorang dah disambut oleh pihak rumah perempuan.. Macam best je kan.. Dah la aku yang jadi "Tukang angkat hantaran".. Erm bila time nikah kan boleh plak MAS KAHWIN tertinggal kat umah.. cis.. hampeh betol.. Nasib baik ada orang yang tinggal kat umah suh dia hantakan.. kalau tidak tak kahwin la perantin kita.. yer dak..Mas kahwin Penting u alls.. Sebab tu wajib.. :)




Entah apa aku pot pet ngn kak nana!
Tok kadi skrg MODEN. Pakai IPAD ok..


Dengan sekali lafaz NORAZMAN dan Farah telah selamat diijabkabulkan.. Aku tengok senang je dia cakap... X der pon banyak kali kena buat..Tapi alhamdulillah la.. Semua berjalan dengan lancar.. Lepas abis semua tu.. Pengantin semua amik gambar.And ada jamuan makan-makan sikit.. Dan pas tu selesai la upacara PERNIKAHAN ANTARA NORAZAMN DAN FARAH.. 

Pengantin perempuan 

Abang Pengantin Perempuan.. *Hensem*

Kanan sekali adalah TOKWAN aku..







Entah apa kak cik n kak ain buat..



Gambar aku harus ada la kan.
Cousin-cousin ku.

Acara Pembatalan Air Sembahyang






*Kepada abg man! SELAMAT PENGANTIN BARU.. sEMOGA MENJADI SUAMI YANG MISALI YANG BOLEH MEMBIMBING ISTERINYA KE JALAN YANG DIREDHAI DAN BERSAMA SELAMANYA SAMPAI KE SYURGA..AMIN.. (cewah.. bestny.. bila la aku nak kawin kan...)

**Korang plak.. apa yang korang buat pada hari jumaat tu.. Tarikh cantik la katakan.. Mesti ada cerita yang menrarik..

***Sorry la kalau korang rasa entry aku nie bosan.. penuh dengan gambar je kan.. 

****Last sekali aku layan kan korang gambar aku yang tak seberapa.


Apa pandang2.. Jeling korang balik! meeooww!

Sampai disini sahaja coretan ku.. happy reading <3

6 orang bertuah nak mengomen:

Anonymous said...

best weh, adesss :)

*!Life Cik AniS1190 *! said...

hahha.. thanks dear..

dEyda Mahamad Arsad said...

kelassss kaw eh....hehee

*!Life Cik AniS1190 *! said...

kan.. mekacih deyda..

niaakifays said...

bulu mata kemain!haha

*!Life Cik AniS1190 *! said...

niakaifays: retis x jd la katakan.. hehe