Sunday 20 November 2011

Part2 - Ada apa Dengan 12.11.11??


Assalamualaikum



Hari nie u alls buat apa..??? Sihat dak?? Harap u alls happy selalu la yer.. ke u alls semangat BOLA malam nie.. ada yang sanggup amik cuti ker terbang ke INDONESIA.hahaha.. Ok hari nie aku nak sambung part kahwin abg man aku tu.. Kalau korang nak tengok  PART1 klik sini .


So here we go.. ADA APA DENGAN 12.11.2011.. Jadi bangun pagi-pagi tu aku dah semangat la kan nak g rumah pengantin perempuan dekat Keramat U5, Dekat ngan Giant Permata katanya.. Dalam pukul 11.00 pagi aku dah mula siap - siap (mengalahkan perantin). haha.. ada aku kesah.. So dalam pukul 12 tu siap la aku dan family.. berkumpul di rumah Pengantin Lelaki..


Nasib baik la masa hari Sabtu tu tak de la hujan sangat, sebab pagi sabtu tu tak silap aku hujan kan.. Sampai- sampai je sana dalam pukul 1.30. Ada ke patut bila pihak pengantin lelaki dah sampai, pihak TUAN RUMAH pengantin Perempuan belom sampai lagi.. Sepatutnya pihak perempuan la yang kena tunggu pihak lelaki sampai kan... Nie dah terbalik jadinya.. hahahah...

Menunggu Ketibaan pengantin PEREMPUAN.
Semua sedang menyibukan diri

Pengantin datang

Bila pengantin perempuan da sampai baru la tau MASALAHNYA..  Ada ke MAKE UP pengantin si perempuan tu datang lambat.Janji datang pukul 9, sekali datang pukul 11.. Mana tak kelam - kabut nak make up2 lagi, buat rambut lagi.. macam2.. Last - last korang tengok la hasilnya macam mana kan. Aku tak nak komen lebih x elok plak kan.. So korang nilai n judge la sendiri k..


Add caption

Lepas sampai and makan- makan sumer tu, sesi bergambar dan potong kek.. Selepas selesai semua tu rombongan pihak lelaki pon balik la rumah masing - masing dan sediakan diri untuk hari persandingan esok..


aku dengan kazen2 aku, acu pak teh n mak teh


budak alia nie mmg kena senyum selalu.. sbb blog dia ALIASENYUM


Tok wan sedang bg nasihat pe la tu kan

Kazen from Singapore


Eh muka aku harus la ada jugak kan..






(^^Jadi?? apa yang akan di pakai oleh perantin masa 13.11.2011. Nantikan.. dalam minggu nie jugak aku akan update..
(^^)Sebenarnye citer nie da basi la.. haha.. tapi sukahati aku la.. blog aku.. wekkkk!(*_*) hahaha..
(mood giler dah dtg)

Sekian.. Malam nie bola kan... Aku harap Malaysia menang.. marilah senyapkan PENYOKONG INDONESIA!! MAJULAH SUKAN UNTUK NEGARA!!

ok. Mcam biasa aku bagi korang tengok muke sorang budak yang pasan COMEL..(mmg pon.. kan kan.. angguk cepat!)

budak suka syok sendiri.


Sampai disini sahaja coretan ku.. happy reading <3

4 orang bertuah nak mengomen:

Ain Syafika said...

mane gambo ko yg bgambo atas pelamin..xde pon?hahaha ;p

mummyrinazone beauty said...

cantik jugak pelamin2=)tahniah pd pasangan itu

Alia Syaza :) said...

saya cantik. terima kasih. ehh? xD

*!Life Cik AniS1190 *! said...

ain : gmbr pelamin x der.. Orang kata sape amik gambar duka kat pelamain LAMBAT KAWIN.. aku x nak.. hahah

kak wan: tenkiu akak..

alia: sila jangan nak pasan sgt k..