Thursday 1 December 2011

Menang GIVEAWAY dari IES BOUTIQUE


Assalamualaikum..jawab dulu salam aku tu yer.. heee.. ;)


horayyyy!! Hari ini MOOOOOOOOODDDD aku sangat la gembira. Sebab apaaaa?? Sebab , sebab, sebbabbbbbb...tanpa diduga aku aku telah MEMENANGI satu peraduan GIVEAWAY dari IES BOUTIQUE. 


Citernya macam nie.. Hari tu tanpa disengajakan akak dari IES BOUTIQUE dia datang singgah kat blog aku, komen kat shoutmix sih join giveaway dia.. aku pon ngan baik hati JOIN jela kan kan.. 


Last - last semalm aku usha la FACEBOOK dia. Dia kata akan mengumumkan tentang juara pukul 5 petang semalam bersamaan 1 disember 2011. Tup - tup hari ini pagi - pagi aku masuk Ofis aku, on FB (pagi2 da bukak fb). Bukak la FACEBOOK IES BOUTIQUE


Lepas tu kan..............!!!! Jom tengok gambar kat bawah nie bila aku on FB dia.


dalam kotak merah tu akunya wallpost. then aku share la kan.

Then nie nama aku bila tekan button share tu kan

And the smlm bila aku tengok nama aku tersenarai dalam TOP 60 peserta

and then pagi2 aku bukak page IES nie NAMA aku la terpapar.


Mesti korang ternanti - nanti apa hadiah yang aku dapat kan. Hadiah nya adalah aku boleh pilih antara RM50 or pilih baju kurung dari kedai dia.. Buat masa nie aku x dapat buat pilihan lagi. Balik nanti nak kena tanya mak aku nie..(syurga dibwah tapak kaki ibu) haha..

So korang Jom la ramai - ramai serbu kedai akak nie.. Dia menjual pakaian baju - baju muslimah  seperti Baju Kurung, Jubah Manik, Jubah Moden, Kaftan, Kain Sulam dan lain-lain. Antara gambar bajunya adalah 

Oh aku suka yang inii



Eh shawls pon dia ada jual gak tau.



☞Keimpulannya aku hari ini mood sangat gembira.
☞Jap lagi aku nak g BLOG WALKING la.. 
☞Korang!!!! Jom la 'LIKE' FACEBOOK IES BOUTIQUE dan Follow blog  IES BOUTIQUE. 


p/s: Tak sabar nak tengok citer OMBAK RINDU esok!
Sampai disini sahaja coretan ku.. happy reading <3

1 orang bertuah nak mengomen:

Ain Syafika said...

dah dapat ke hadiah tu??