Sunday, 25 December 2011

Semoga dak kinah cepat sembuh yer..

Assalamualaikum..jawab dulu salam aku tu yer.. heee.. ;)
Dulu dia senyum je. sekarang?
Dia demam.. Sian dia..
Hai korang.. buat apa tu? Mesti tengah merindui aku kan.. hehe.. maaf yer.. aku agak SIBUK sejak akhirnie dengan menjadi BIBIK dekat rumah nie. Setelah aku menganggur selama sebulan, akhirnya aku mendapat kerja yang lebih baik insya-allah k. Isnin nie insya-allah aku akan start tempat keje baru.. harap- harap semua nya akan berjalan dengan lancar di petronas :)


Hm.. ok la.. aku nak cerita kat korang citer sedih nie.. Pasal adik aku ARISSA SAKINAH or DAK KINAH. Nak tau citer pasal die tak? Huaa! sedihnya nak cakap.. selama 3 minggu jugak la aku menjaga dak kinah nie kat rumah .. ye la.. mengelakkan kebosanan dirumah.. 


Tapi sejak hari khamis yang lalu, dia telah menunjukkan tanda - tanda demam.. Lepas tu, makin lama makin panas. aku risau la.. Bila malam - malam lak, kol 2 pagi bangun nangis -nangis.. sedey aku tengok dia.. rasa nak mara.. tapi x samapi hati.. cewahh..


   meh nengok gambar- gambar dia bila aku bubuh kan kain basah atas kepala.
Nie dia nak buang kain.

alo.. ciannya.. masamnya muka adik akak..
Tepek COOL FEVER lak..
Sila abaikan kaki tu.. ahha. mak aku la nie..
Nota Kaki:
1. dak kinah nie bukan anak aku yer.. Dia ADIK aku.. hehe..   
2. semoga dak kinah cepat semb uh ye sayang.. nanti akak bawak g jalan2 lagi yer.. Doakan DIA cepat sembuh yer.. AMIN... hehe..  Sayang Adik.! 
Sembuh sihat macam nie yer.. sayang adik.! kakak sayang adik ok.. :)
Sampai disini sahaja coretan ku.. happy reading <3

2 orang bertuah nak mengomen:

niaakifays said...

dak ni demam tekezut jumpa fahrin ahmad kot...huhu

niaakifays said...

dak ni demam tekezut jumpe fahrin ahmad kot..huhu