Thursday, 8 December 2011

AKU ADA INTERVIEW. DOA KAN AKU YER KAWAN - KAWAN.


Assalamualaikum..jawab dulu salam aku tu yer.. heee.. ;)


Gambar sekadar hiasan.

Seperti tahuk diatas.. esok aku akan ada satu TEMUDUGA or INTERVIEW. oh noo! Kenapa aku berasa sangat takot ha..Aku tak tahu la.. setiap kali aku interview kan.. mesti aku akan ada perasaan yang macam takot dari malam sampai kepagi, sampai selepas interview! Selepas itu baru lah aku akan berasa FUHHHH!!!! (sambil mengelap peluh di dahi).


Adakah aku takot sebab akan dihalau macam ini???
=
=
=
=
=

atau macam ini ditanduk oleh Kambing(erkk! ada kena mengena ker?)





dan aku berharap akan jadi seperti ini... (*_*)


Tangan dia yg biggest. LOL!
                                                   Kesimpulan:
                           ♥☞ Gambar semua diculik dekat ggogle ok.


        p/s: Doakan aku ye kawan.. Aku berharap aku dapat masuk   PETRONAS,mewarisi MAK aku. erkk! boleh ke ckp mcm tu.. ah tibaiiii!

Sampai disini sahaja coretan ku.. happy reading <3

3 orang bertuah nak mengomen:

niaakifays said...

semoga berjaya ..cpt ko update kan..haha

yaya nazeerah said...

semoga berjaya :)

Munirah Rosman said...
This comment has been removed by the author.