Thursday 20 October 2011

Finally Baru Siap Edit Blog


Assalamualaikum semua.. (macam la ada orang nak baca blog aku nie).


Setelah bertungkus lumus aku mengedit blog aku.. akhirnya tercipta gak hasil tangan aku sendiri.. Mula-mula masa aku buat blog nie aku ingat nak amik je templete yang ada. tapi aku rasa macam tak cantik. Akhirnya setelah aku menlihat TUTORIAL yang ada yg dibuat oleh tutorialuntukblog.blogspot.com , setelah mata aku berpenat lelah menatap monitar nie 8 jam sehari masa aku kat opis. Sampai bos aku dok bising dah.. (ok..tpu jer..)..

Korung baru selama ni aku tau susah senang buat blog kan. Aku harap blog yang aku buat nie akan kekal update selamanya. In case kalau aku bzy ker, x dapat nak luangkan masa bersama BLOG TERCINTA INI..

Eh- eh korung PERASAN tak nama blog aku pon da tukar kan. Sebab aku rasa tak sesuai dengan diri aku dan belit-belit lidah nie nak sebut kan.. FYI, Dulu blog aku bernama LifeCikAnis1109.blogspot.. Hamik ko!! Nama belit-belit tak.. Adeh.. Sekarang aku da bertukar nama la., kat bawah nanti aku bagi tau yer..peace

Nie aku nak tunjuk kat korung la gamba header aku yang dulu.. ngeee.. malu la.. burok..
Nie header blog yang pertama

Nie header blog yang kedua.

Nak tanya soalan boleh.. Pada pendapat korung. yang mana satu header yang paling ok yeh?

mekacih sudi membaca.. sayang korang semua.. mmuuaxxss..



thanks..

0 orang bertuah nak mengomen: