Monday, 2 January 2012

Musim Kenduri lagi.

Assalamualaikum..jawab dulu salam aku tu yer.. heee.. ;)


Semalam (1/1/2012) aku telah pergi ke sebuah kenduri kahwin jiran makcik aku.. Kira makcik aku gak la tu. Ini kenduri anak laki dia yang pertama. kenduri ini berlangsung di dewan danau kota. Not bad la dewan dia.. Cantik, besar, selesa untuk tetamu makan. tak de la susah nak cari tempat duduk kan.. Aku nie tak suka g kenduri yang tak langsung tempat nak duduk. kadang - kadang lama gak la tercarik tempat duduk.. huahua! jahat nya aku!


ibu, kak nana, alia n ain
Pelamin yang sangat cantik!
 Weh!! Serius nie.. Aku suka, teramat suka dengan combination colour pelamin dia wei.. warna nampak macam sweet sweet je kan.. Dah la nie kaler kegemaran aku. OMG! aku dah jatuh cinta.. Tapi tang ada macam tanglong macam cina tu aku tak suka. sebab macam orang cina jer,  tpi fyi pengantin perempuan nie dia keturunan cina. Kira cina masuk islam jugak la kan..

Dak kecik nie pon nak jadi mualaf gak!
Ok budak nie memang tergdik sikit!
Sampai disini sahaja coretan ku.. happy reading <3





7 orang bertuah nak mengomen:

Alia Syaza :) said...

ahoii. shomelnya adik titaaaa~ siapa punya gambar tuu yea? hikhokkkk. hahaha >_<

kakyong said...

cantik sgt2 pelamin tu... warna sgt cool...

salam kenalan, kakyong singgah dr segmen Mia..

www.kakyong.com

sLpmEpLz™ said...

comel dak tecik tu kai tudung XD

Razif Mokji said...

Pelamin dia sweet la

purple_flower said...

i alraedy 4low u . . follow me back yup . . .

ain dzaya said...

siyesly..cantik giler tema pelamin tu eww eww

"Jadi draftsman cita cita sejak azali.".

encikarman said...

amboi.. gambarr...